Less is more

Nopooandet gör livet bra mycket enklare många gånger. Imorgon ska jag flyga hem till Sverige och vet ni vad, man kan faktiskt glömma helt det där med reseförpackningar för schampo, balsam, duschcreme, etc.
 
Istället ser min vätskepackning ut såhär:
 
 
Så, vad jag släpar med mig imorgon blir:
- Bivaxsalva (för insmörjning)
- Hurraw läppbalsam
- Benecos läppstift
- Kokosolja (solskydd)
- Desinfektionsmedel (är poo, men går att göra eget också)
- Såpbubblor, för lite glädje i hjärtat.

Det som är ännu bättre med det här, jag använder knappt det som jag tar med mig.
Huden och håret sköter sig själv numera när jag äter bra, rör på mig och dricker tillräckligt.
Så, det jag vill säga med det här inlägget är att nopoo är grymt bra när det gäller less is more!
 
Hur mycket brukar du behöva ta med dig?
 
Kram på er!
/Ida
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Skönhetsskafferiet - Beautypantry

Skönhetsrutinerna direkt från skafferiet

RSS 2.0